Vaste prijzen, zonder misverstanden
De instap bij ons kantoor is vanaf € 70 per maand en dan moet je denken aan ongeveer 40
documenten per maand. Dit is een werkbaar aantal voor de meeste zzp-administraties.
De prijzen worden nooit gedurende het lopende jaar aangepast, dit zal altijd plaats vinden in overleg met de partner in het volgende jaar.
Worden het meer documenten dan is de prijs maatwerk en de aanvrager ontvangt altijd een voorstel
met een ruime omschrijving wat WZ-Administratieservices voor jou gaat doen zodat daar later ook
geen misverstanden over zijn. Dat is wel zo gemakkelijk in de samenwerking zodat er geen verkeerde
verwachtingen van elkaar ontstaan.
Ook de salarisadministratie kan verzorgd worden door WZ-Administratieservices de tarieven hiervoor
worden apart in het voorstel benoemd. Het tarief is afhankelijk van het aantal werknemers dat
verloond gaat worden. Hoe meer werknemers des te goedkoper het wordt per werknemer.
Voor zover geautomatiseerde herkenning niet mogelijk is, wordt het document aangeboden aan WZ-Administratieservices die het document binnen 48 uur verder verwerkt en controleert. Je documenten worden dus voor 100% geboekt. Doorlopend controleert WZ-Administratieservices de verwerking van de administraties. Dit garandeert een nog beter resultaat.
Nadat je de te verwerken facturen, documenten en bonnetjes digitaal hebt aangeleverd via jouw online portal of via mailen naar de Inbox van jouw administratie, komen deze direct in het verwerkingscentrum van de boekhouding terecht. Deze work-flow wordt bewaakt door WZ-Administratieservices en zorgt voor een tijdige verwerking van de documenten. Beschikbare technieken maken het mogelijk deze documenten te analyseren en te interpreteren. Jij hoeft niet te boekhouden en je hebt wel jouw administratie altijd up-to-date.
Na het verwerken van jouw aangeleverde documenten ontstaat er een digitaal archief en een uniek inzicht in de boekhouding. Je hebt o.a. toegang tot een persoonlijk financieel dashboard met 24/7 realtime informatie.
Het doel van de beschreven manier van werken is om de ondernemer een optimaal inzicht te geven in de financiële situatie van zijn bedrijf d.m.v. een digitale aanlevering van de documenten aan de administratie. Zodat je tijdig kan bijsturen indien nodig. Hier biedt WZ-Administratieservices uiteraard de nodige ondersteuning, heeft een signalerende functie en zal gevraagd en ongevraagd de ondernemer er op attenderen indien zaken uit de pas gaan lopen. ”De waakhond achter de schermen”.